Menu Sluiten

Prijsvraag: geef jij deze baardmankruiken kleur en een gezicht?

VERLENGD TOT EN MET 14 JANUARI 2022!

Tijdens de kerstvakantie hebben wij een leuke prijsvraag: geef deze baardmannen kleur en een gezicht! De baardmankruiken zijn te zien in onze tentoonstelling Bier & Baard. Het zijn kruikjes met een gezicht van een mannetje met een baard. Speciaal voor deze tentoonstelling heeft illustrator Bianca van Loon deze kleurplaat gemaakt. Het zijn twee vrolijke baardmannen. Een heeft nog geen gezicht, en je kunt ze natuurlijk zo mooi mogelijk inkleuren!

Stukjes van baardmankruiken die in onze tentoonstelling te zien zijn.

Prijsvraag
Onder alle inzenders verloten wij een leuk prijzenpakket. En de eerste 10 inzendingen krijgen een mooie Haarlem poster.

Hoe doe je mee?
Print deze kleurplaat (jpg) uit en kleur hem in. Maak een zo mooi mogelijke creatie en stuur een foto ervan naar info@archeologischmuseumhaarlem.nl . Zet er natuurlijk wel duidelijk je naam en leeftijd bij. Je mag je kleurplaat ook naar het museum opsturen of door de brievenbus stoppen.

Iedereen tot en met 12 jaar mag meedoen. Je kunt je kleurplaat insturen tot en met maandag 10 januari 2022.